Acasă » Uncategorized » Buna ziua, Hunedoara, salutare, Univers!

Buna ziua, Hunedoara, salutare, Univers!


Unii dintre voi ma cunoasteti, altii nu. Pentru toti, eu sunt Alin Barna.

Dupa o perioada de stat pe ganduri, m-am decis. Incep sa scriu. Sau, mai corect spus, sa scriu „organizat”. Pentru ca scrierile mele de aici sunt continuatoarele celor de pe retelele de socializare. Acum incep, dupa caz, sa povestesc, sa comentez sau sa imi spun parerea. Nu sunt scriitorul asteptat cu sufletul la gura de milioanele de fani dar sunt o persoana care are harul asezarii vorbelor in fraze placute intelectului.  Intr-o epoca in care fiecare are ceva de spus, am obosit sa tac.

Intrebarea “de ce nu scrii o carte?” mi-a fost adresata de multe ori si de catre prieteni din diverse grupuri sociale, repetarea ei facandu-ma sa accept, iata, aceasta provocare.  Da, voi scrie. Asa cum orice scara incepe cu prima treapta, si aventura mea pe taramul literar va debuta cu cel mai mic pas posibil – blogul meu – pas care nu va deranja corifeii slovelor dar imi va oferi increderea de a continua urcusul.

Asadar, incepand de astazi, va invit cu drag sa imi fiti alaturi in Lumea Mea, sa comunicam, sa comentam, sa conversam, sa polemizam, sa argumentam si sa construim impreuna Lumea Noastra.

Doamne ajuta!

6 gânduri despre „Buna ziua, Hunedoara, salutare, Univers!

  1. Bine ai venit în blogosferă, îți urez și eu. Îi doresc blogului tău viață lungă, vizitatori cu miile și comentatori numeroși și înțelepți. Iar ție inspirație maxima!

    Apreciază

  2. Avete un gran bel blog qui! Sareste disponibili per uno scambio di post? parlo di guest blogging… ho un blog che tratta di argomenti simili, vi ho inviato una mail per scambiarci i dati. Grazie ancora!

    Apreciază

Lasă un răspuns

