Acasă » Uncategorized » Ce facem de Ziua Copilului in Hunedoara?

Ce facem de Ziua Copilului in Hunedoara?


Anul acesta avem norocul ca sarbatoarea Zilei Copilului sa coincida cu o linistita zi de sambata. Ce poate fi mai bine decat sa stii ca ai intr-adevar timp sa iti aloci intreaga zi celor mai fragede fapturi din jurul tau?

Poate tocmai de aceea, creionandu-mi agenda pentru maine, m-am bucurat sa vad ca am de unde alege si ca nu este foarte dificil sa imi umplu timpul cu evenimente dintre cele mai placute.

Multumita inspiratiei primariei, ii voi putea oferi Darei doua experiente memorabile si foarte atractive pentru varsta ei. Astfel, desi nu este finalizata intrutotul, Gradina Zoologica din preajma Padurii Chizid isi deschide portile pe parcursul intregii zile – special pentru a marca aceasta sarbatoare a copilariei. Sunt absolut convins ca alaturi de ceilalti vizitatori de varste apropiate si nu numai, printesa mea va fi extrem de incantata sa vada ca animalele din cartile de povesti sau de pe ecranul televizorului vor putea fi admirate si in realitate, mai ales ca este vorba de specii ca leu, tigru, babuin, ponei, urs si tot felul de pasari frumos colorate.

Pe langa asta, inainte de incursiunea in regatul prietenilor necuvantatori, am ales sa facem introducerea in sarbatoare prin participarea ca spectatori la evenimentul artistic care se va desfasura incepand cu orele 11:00 in fata Casei de Cultura. Vizita nastrusnicilor Burtiplici si Tontonici ne bucura si ne face sa speram ca glumele lor nu vor fi udate de stropii de ploaie.

Traind in Ardeal, loc in care diversitatea culturala ne uneste pe toti cei care convietuim aici, beneficiem (coincidenta sau nu) si de serbarile cultural-traditionale ale celorlalti cetateni. Spun coincidenta pentru ca am primit cu placere invitatia prietenei Aranka Takacs la evenimentele prin care va debuta tot maine festivalul “Zilele Maghiare din judetul Hunedoara”. M-am bucurat mai ales cand am vazut in program ca organizatorii nu au uitat semnificatia acestei zile si au prins in plan felurite activitati cu si pentru copii, toate avand ca gazda ospitaliera curtea exterioara a Castelului Corvinilor. Nu ascund ca, pasionat pana la extrem find de mancarea dulce-picanta traditionala maghiara, am salivat instantaneu si din abundenta afland de competitia de gatit gulyas, concurs sfarsit odata cu savurarea creatiilor gastronomice premiante.

Si pentru ca se spune ca vom fi mereu copii atata vreme cat ne vor trai parintii, spre seara imi voi oferi drept cadou vizionarea, cu o bere rece in mana, a finalei Cupei Romaniei la fotbal, meci pe care mi-l doresc plin de atractivitate –  incat sa substituie cu succes cireasa din varful tortului unei adevarate zile de sarbatoare!

Voua, prietenilor mei dragi care veti fi maine in Hunedoara, va recomand un astfel de program. Sunt sigur ca veti gasi toate motivele sa nu regretati nici o clipa alegerea facuta. Sa ne vedem cu bine!

Profit de ocazie sa urez in avans La Multi Ani tuturor celor care nu au incetat nici o clipa sa isi pastreze in suflete macar o farama din bucuriile copilariei!

Lasă un răspuns

