Acasă » Uncategorized » Rating masurat in echimoze

Rating masurat in echimoze


Nu ascund ca imi place Alexandra Stan. Mi-a placut inca de cand am vazut primul clip, cel cu “param pam pam”. Imaginea ei cu acadeaua jucausa si atitudinea provocatoare invinsesera lipsa de muzicalitate a melodiei. Vreau sa fiu bine inteles: nu o placeam din punct de vedere sonor ci pentru modul in care reusea sa isi faca “numarul”. Chiar daca nu poate rivaliza cu adevaratele valori artistice ale scenei, e, daca vreti, cea mai buna din categoria ei. Si nu doar pentru mine.

Ca un argument in favoarea succesului la care a ajuns va povestesc o scurta intamplare petrecuta cat am stat in Irlanda. In urma avalansei de cv-uri depuse atat “din poarta in poarta” cat si online, am fost invitat la un interviu pentru un post in vanzari. Asteptand in antecamera biroului principal, alaturi de secretara tipic irlandeza, aruncam privirea pe niste pliante de prezentare a companiei. Deodata, la plasma amplasata pe perete, unde rula postul MTV Europe, a inceput piesa Alexandrei – “Mr. Saxobeat”. In acel moment parca au innebunit cu totii, in frunte cu secretara: au inceput sa fredoneze melodia, si sa isi miste capetele pe acelasi ritm. Sa mai zic ca la aflarea vestii ca sunt roman m-au privit ca pe un semizeu? Dintr-o data nu mai eram echivalat cu un gipsy ci proveneam din randul unui popor care stie sa cante si la altceva decat la acordeon sau vioara pe podul O’Connoly.

Mai apoi, in acea toamna, am mai avut de cateva ori ocazia sa ii masor popularitatea enorma de care se bucura in cluburile din Dublin.

Am continuat sa o admir si sa  ii ascult piesele, neinteresandu-ma niciodata viata ei personala, si nedevenind un fan in adevaratul sens al cuvantului. Pur si simplu isi castigase locul potrivit intre preferintele mele.

Poate si de aceea am ramas surprins duminica seara afland ca a suferit un accident de circulatie. Comod din fire, nu m-am mai ostenit sa verific informatia pe pagina ei de FB, mai ales ca aflasem ca este ok, isi va reveni curand. M-am gandit ca deh, se mai intampla si la case mai mari.

Ce a urmat de ieri incoace din punct de vedere mediatic, m-a purtat prin toate starile emotionale posibile, dar toate parti componente ale unui cerc perfect inchis pana la urma: initial, afland ca a fost batuta (nu stiam de cine si in ce hal) am banuit ca incearca sa atraga atentia asupra ei, sa isi faca publicitate si poate sa mascheze eventuala lipsa a concertelor. Mai apoi, vazand fotografii si afland povestea reala, am fost oripilat de brutalitatea unei fiinte care isi spune barbat. Halal barbat! Cum sa dea in halul asta intr-o femeie, indiferent cat de tare l-ar fi enervat??!? Povestea ei lacrimogena, incluzand ratele parintilor, lupta ei pentru ascensiune in plan social si material, viata cu un singur rinichi, i-a creat in mintea mea o aura de victima abuzata si demna de compasiunea tuturor.

Dar, astazi, citind ultima declaratie a cantaretei, citez “L-am iertat, stiu ca ii pare rau, ca n-a gandit in acele momente si ca nu a putut sa se abtina, eu n-am de ce sa-l iert, trebuie sa se ierte singur, sunt mai naiva, n-as putea face niciodata rau cuiva. Mi-a facut un rau fizic si m-a fortat sa ma maturizez si o sa fiu cu ochii in patru. Toata treaba asta m-a ajutat mai mult decat sa-mi faca rau.”, semnele de intrebare revin din nou, inchizand ipoteticul cerc pomenit mai sus.

Draga mea, cu ce te-a ajutat bataia asta incasata? Raul pricinuit e chiar atat de nesemnificativ? Esti, cumva, masochista? Ai creat precedentul care da startul masurarii rating-ului in pumni in cap si picioare in burta? Sau, pur si simplu, chiar nu poti mai mult de atat si esti constienta ca fara „protectia” lui, chiar daca violenta, vei esua lamentabil spaland podele de birt intr-o mahala infecta din Medgidia?…

Scumpete, nu e cazul sa dezvolti sindromul Stockholm fata de acest animal. Sa infunde puscaria! Altfel, sa nu te miri cand data viitoare vei fi recoltata in saci de plastic de sub vreun mal al Dunarii, impachetata precum piesele unui puzzle de prost gust..

 

UPDATE: Se pare ca Alexandra s-a hotarat sa il actioneze in instanta pe nemernic. Bravo ei pentru decizie!!!

…mi-o fi citit articolul 😉

Lasă un răspuns

