Acasă » Uncategorized » Actor in antecamera mortii

Actor in antecamera mortii


sanatate1

 

Sper sa nu ma judecati gresit, sa nu jignesc pe nimeni…va povestesc o intamplare 100% reala (cu martori), sa vedeti ce inseamna viata in Romania…:

Eram anul trecut, intr-o seara de februarie, pe la 9, pe un pat in sectia de Terapie Intensiva a unei distinse clinici universitare dintr-un oras prestigios pentru medicina care „se intampla” acolo…bineinteles ca, nestiind „mersul”, nu strecurasem nici un plic in buzunarele halatelor care se perindau prin jur…dupa fapta – si rasplata: eram ignorat total (bine, stabilizat fiind!!…ma refer la intrebarile clasice „cum te simti?„, „ai nevoie de plosca?” etc)…

sanatate2

…si cum mintea mea deja se odihnise, imi vine si ideea: daca-i teatru, hai sa-l facem!!!
…ii trimit un sms fratelui meu si il rog sa ma sune peste 10 minute, dar sa nu fie surprins de ce aude la telefon!…
…zis si facut!…
…timpul se scurge in acelasi dezinteres general raportat la umila mea persoana…
…suna telefonul…apas tasta verde si incep, cu o voce intr-atat de tare incat sa ma auda infirmiera care spala pe jos:
Da, dom’ senator!..ati ajuns acasa?..ati auzit si dumneavoastra ce am patit??…nu, dom’ senator, nu e nevoie sa dati nici un telefon!…se poarta bine cu mine infirmierele!..si doamna doctor e super!!…nu, stati linistit, dom’ senator, sunt bine ingrijit, nu trebuie sa va ingrijorati!…nu, nu vreau sa va implicati!…oricum, daca, Doamne-feri’ ma simt neglijat – va sun sa interveniti!…desi nu cred ca va fi cazul!…multumesc frumos de telefon, dom’ senator!..noapte buna!!!!„.

…ce credeti ca s-a intamplat dupa ce am inchis telefonul????
…ei bine, ati ghicit: am fost pur si simplu coplesit de atentia infirmierelor si asistentelor, ajungand intr-atat incat sa ma trezeasca din somn apoi sa ma intrebe daca doresc sa imi goleasca plosca!?!!!…
…si toate astea pentru ca, dintr-o data, aveam asa-zise „pile”?? …

Repet, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar astfel de situatii reale ne demonstreaza ca AVEM MULT DE LUCRU LA MENTALITATE!!!

sanatate3

Lasă un răspuns

