Acasă » Uncategorized » Surprinzator sau nu: Sunt citit in 39 de tari!

Surprinzator sau nu: Sunt citit in 39 de tari!


„Implinirea” unui numar rotund de vizualizari, mai precis 7065, mi-a inspirat prilejul sa va dezvalui cateva din datele statistice ale acestei creatii – blogul unui om la fel de simplu ca oricare dintre voi, cei care ii parcurgeti randurile.

Asadar, din 21 mai si pana azi, la momentul acestei postari, am numarat 4677 vizitatori care au totalizat cele 7065 vizualizari distincte. Un rezultat rezonabil, tinand cont ca nu abordez subiecte de cancan sau nu bombardez cititorii cu titluri de prost-gust.

Dar, mai mult decat orice, m-a bucurat teribil raspandirea geografica a celor care imi urmaresc articolele.

 Vizualizari per tari

 

Conform imaginii de mai sus, subiectele postate pe acest blog au fst vizualizate de cate cel putin 1 persoana din 39 DE TARI de pe toate continentele lumii!!!

Ce poate fi mai frumos decat sa stiu ca vorbele mele ating constiinte in cele mai indepartate colturi ale mapamondului?

Ce ma poate obliga si mai mult sa imi respect cititorii, adica pe voi – dragii mei, si sa nu cobor stacheta valorica a articolelor transpuse in acest mic colt virtual, decat siguranta ca nu creez in van? Poate doar onorabilitatea de a respecta mereu adevarul si a-mi imprima punctul de vedere si parerile proprii fara a incerca sa denaturez unghiul realistic al evenimentelor abordate!

Pentru ca, din ce in ce mai mult, simt necesitatea, datoria dar si placerea monitorizarii voastre de a spune mereu ce simt!

Pamantul se invarte neobosit. Nu simt asta. Dar ce simt, spun!

2 gânduri despre „Surprinzator sau nu: Sunt citit in 39 de tari!

Lasă un răspuns

