Acasă » Uncategorized » Atentie!!! Mail-ul PDTIE – tzeapa mai mult decat probabila..

Atentie!!! Mail-ul PDTIE – tzeapa mai mult decat probabila..


Am primit atragatorul mail PDTIE1 .

Depasind cele 2 secunde de euforie, am realizat aproape instantaneu ca nu aplicasem la niciun fel de sondaj de genul, ca nu solicitasem niciodata un astfel de voucher si ca inca nu am auzit de cazuri in care sa primesti ceva gratuit fara sa faci nimic in schimb.

Sau, conform dictonului, „Tot ce ti se ofera GRATIS pe internet il vei plati fara numar, fara numar!” 😀

Inca de cand am deschis formularul de mai jos, m-au asaltat greselile gramaticale. Cele pe care le-am marcat. Mi-a placut teribil „Biuroul”, mi-a amintit de acordeoanele pariziene, dar nimic mai mult.PDTIE-form

Iar expeditorii ofertei ar trebui invatati ca in antet corect este „a Turismului”, nu „al Turismului”, pentru ca e vorba de Dezvoltare, nu de Program..

Dar nah, au fost doar cateva chestii care mi-au confirmat in mare masura parerea initiala: ESTE DOAR O NOUA TZEAPA!!!

Restul indiciilor, sau cum sa platiti 57.90 RON pe o simpla foaie de hartie, va las pe voi sa le descoperiti.

Daca, insa, aveti argumente ca asta este o oferta mega profitabila, un chilipir, ce mai, va rog sa va incadrati cu un comentariu pana in 18 septembrie 2013, orele 23:59, sa profit si eu de cadou! 😉

Altfel…ATENTIE!!! 🙂

 

3 gânduri despre „Atentie!!! Mail-ul PDTIE – tzeapa mai mult decat probabila..

  1. Si eu am primit emailul cu pricina si m-a bufnit rasul fiindca sistemul este cunoscut in mai multe tari din Europa. Numai ca este o afacere, nu are legatura cu faptul ca” cineva castiga ceva”…este pur si simplu o afacere in care clientul poate sa aleaga sau nu ofertele…
    In Olanda acest sistem exista de cel putin 10 ani…si sunt peste 1000 de hoteluri inscrise din toata Europa inclusiv Romania. In Romania exista acest sistem prin thediscountcard.ro ( gasit pe facebook) . Diferenta este ca pe site-ul acestor companii este explicat clar, ce ofera , cat trebuie sa platesti pt aceste oferte …iar preturile meselor sunt intotdeauna hotarate de pensiuni sau hoteluri si nu trebuiesc platite in avans ci la sfasitul sejurului. Eu impreuna cu sotul meu am folosit ani de zile genul acesta de card pt diferite tari…Germania, Austria si Elvetia si in ultima perioada in Romania. Nu am avut niciodata probleme, iar pt noi, fiindca ne place sa mergem mai des in weekenduri, este convenabil. Majoritatea ofertelor sunt facute pt minivacante extrasezonale cand hotelurile si pensiunile nu sunt colindate de turisti…:) Este doar un sistem de a umple camerele de hotel atunci cand nu sunt turisti si este valabil numai pt cei care au restaurante…. Pacat ca cineva vrea sa faca ca acest sistem sa para o „teapa” spunanad ca 60 de lei sunt costuri postale sau administrative… In general se cumpara un card sau un bon , depinde ce cate ori pleci pe an…. Acum fiecare dupa posibilitati…esti obisnuit sa pleci in vacanta cu pachetelul si jumatate din bucatarie, iesi mult mai ieftin fara aceste oferte, dar daca in general iti place si iti permiti sa mananci la restaurant, atunci cu aceste oferte poti iesi mult mai ieftin…depinde si de ce hotel ( de cate stele) iti alegi! Fiecare dupa posibilitati 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  2. si eu am primit la fel dar… culmea ca a primit si parinti mei care nici macar nu sau inscris in programul asta si au venit la posta 2 plicuri si pe numele meu si pe numele lor dar esti obligat sa platesti valoarea de 57,80 lei …tzeapaaaaaa.cine tiar oferi gratis asa ceva ?astia eu cred ca trebui dati pe mana la organe ca altfel nu sar cuminti dar culmea este ca nu au numere de telefon un simplu imail

    Apreciază

Lasă un răspuns

