Acasă » Uncategorized » Chiar de duci un trai infect, tre’s-ai grija la aspect! Nu?

Chiar de duci un trai infect, tre’s-ai grija la aspect! Nu?


Azi-dimineata, in drum spre birou, m-am intersectat ca de fiecare data cu trupa de boschetari care isi “beau cafeaua” la containerele de langa fosta Scoala Generala nr. 1.

Si tot ca de fiecare data, “el lider” Mesteru’ m-a salutat cu tot respectul imaginabil. Dar azi, spre deosebire de alte zile in care dupa salutul meu de raspuns conversatia lua sfarsit, a continuat:

–          Sefu’, stai umpic..

–          Nu, nu fumez, n-am tigari!

–          Nu, sefu’, nu de-aia. Sefu’, n-ai sa-mi dai niste haine mai groase ca a venit frigu’ peste noi? (intr-adevar, puloverul subtire nu-i tinea de cald, oricat de “imblanit” cu jeg ar fi fost..)

–          O sa ma uit pe-acasa si daca gasesc iti aduc maine dimineata cand trec pe aici. Da’ cu alea de ai umblat iarna trecuta ce-ai facut? Alea nu le mai ai?

–          Da’ ce, sefu’, asa am ajuns, sa port aceleasi haine doi ani la rand???

Asa ca pentru seara asta am “tema de casa”: sa fac tot posibilul sa ii innoiesc garderoba lu’ Mesteru’. Doar nu vreau sa se faca omul de ras in fata camarazilor obisnuiti cu cele mai recente tendinte in haute-couture, nu? 🙂

Pubela

2 gânduri despre „Chiar de duci un trai infect, tre’s-ai grija la aspect! Nu?

  1. Pingback: Nici sarmale fara paine, nici “boscheti” cu trai de caine!.. | Alin Barna. Blog personal

Lasă un răspuns

