Acasă » Uncategorized » Voi i-ati vazut?

Voi i-ati vazut?


Sunt un client obisnuit al unui market din centrul orasului in care traiesc. Nu ca nu as putea sa imi planific cumparaturile astfel incat sa merg la shopping doar o data pe saptamana, dar prefer sa evit mancarea tinuta cu zilele in frigiderul propriu. Si e chiar placut sa ma amagesc singur ca cea luata de pe raft sau din galantar e mai proaspata. 😉 In plus, deseori inspiratia culinara imi vine pe moment, plimbandu-ma prin magazin, si cum sunt si un excelent bucatar 😛  imi iau ingredientele necesare in ziua prepararii.

Si tocmai pentru ca vizitez supermarket-ul aproape zilnic nu avea cum sa imi scape un amanunt: nu sunt singurul care are aceleasi obiceiuri! Pana acum vreo luna ma intalneam intotdeauna cu un amic care plimba caruciorul de colo-colo, printre raioane. Cam tot de pe atunci incepusem sa observ o alta cunostinta, un tinerel, care era si el nelipsit „de la cumparaturi”. „O fi specific tineretului masculin din zilele noastre…” imi zic.

Dar parerea mea mi-a fost urgent demontata tocmai de primul dintre cei doi, care, intr-o seara, in timp ce Dara isi alegea iaurtul dorit pentru acea seara, m-a salutat si m-a abordat:

– Ce faci, Aline? La cumparaturi?

– Da, prietenas, ce sa fac si eu, mai iau una-alta..

– Ba, da’ te vad des pe aici..

– Tu vorbesti??? Ca daca ma gandesc bine te-am vazut nonstop pe aici..ce naiba, dormi in magazin???

Shhhht!.. (aplecandu-se spre mine) eu sunt paznic „in civil”, ii pandesc pe cei care vor sa „dea cu jula” pe aici!..

Atunci am inteles si eu faza. Ei sunt „pandarii” care anunta paznicilor oficiali eventualele furturi…

Si, pentru ca „imi fuge mintea”, ghici care a fost urmatoarea intrebare care mi-a fulgerat creierasul? :

MACAR ISI SCHIMBA LA SFARSITUL ZILEI PRODUSELE PE CARE LE PUN IN CARUCIORUL PLIMBAT ??? :)))))))))

Voi ce raspuns imi dati?

2 gânduri despre „Voi i-ati vazut?

  1. Te referi la Kaufland desigur. Practica asta este veche, fiind MULTE puncte moarte neacoperite de camerele de supraveghere. Ca sa-ti raspund la intrebare, toate alimentele din cos, sunt puse inapoi pe raft unde le este locul, sau sunt lasate la casele de marcat si casieritele la sfarsit de tura le pun pe rafturi. Sunt de obicei 2 „civili” si 2 in uniforma daca nu s-a schimbat nimic de cand stiu eu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

