Acasă » Uncategorized » Nu am pierdut un ceas. Am castigat o ora din viata!

Nu am pierdut un ceas. Am castigat o ora din viata!


Cand? Sambata seara.

Unde? La Biblioteca Municipala din Hunedoara.

Cum? Participand la un recital memorabil de jazz.

Povestea? Iat-o:

Am dat curs cu placere invitatiei primite la concertul de debut al trupei „The Jazz Trio” formata din virtuozii Giovanni Nistor Purcariula vibrafon, Nicolae Szekely la tobe si Adi Prata – la chitara. Un moment artistic trecut in programul manifestarilor reunite sub egida Noaptea Bibliotecilor.

trio

Intr-o sala mica dar deosebit de „calda”, cu un public peste asteptari din toate punctele de vedere si cu un recital de zile mari al celor enumerati mai sus, am trait una dintre cele mai profunde experiente muzicale din ultima vreme. Si asta pentru ca spectacolul pus in scena de muzicienii hunedoreni a facut intreaga asistenta sa vibreze in ritmul exuberant al pieselor interpretate. Am sorbit pur si simplu fiecare nota muzicala nascuta din maiestria celor trei, mandru fiind ca astfel de Oameni traiesc printre noi! Si sunt sigur ca aceleasi trairi au fost simtite si de ceilalti spectatori, multi dintre ei foarte tineri. Tocmai aceasta tinerete a auditoriului imi da speranta ca in Hunedoara incultura va avea intotdeauna o puternica si neobosita opozitie si ca adevaratii artisti vor fi pretuiti mereu la adevarata lor Valoare!

Celor ce vor avea in viitor aceasta sansa le recomand din tot sufletul sa nu o rateze. Oriunde veti vedea un afis de genul celui de mai jos faceti-va timp si onorati evenimentul. Pentru ca si ei isi vor onora cartea de vizita!

Jazz

Foto: Facebook

Lasă un răspuns

