Acasă » Uncategorized » Politia Locala Hunedoara are (si) creier !

Politia Locala Hunedoara are (si) creier !


Conduc si platesc impozit pentru masina fratelui meu. Un Ford break destul de util atunci cand e in stare de functionare. Si daca tot platesc impozit pentru ea o mai si parchez in fata blocului in care locuiesc. Da, stiu, toata lumea face la fel! Sau nu..

Ei bine, in ultimul an, masina asta parca a fost blestemata. Nu reparam ceva ca se defecta altceva la ea. Ultima oara ceva la sistemul electric. Si cum posibilitatile mele financiare sunt orientate spre latura inferioara a limitei suportabilitatii m-am vazut pus in imposibilitatea de a o mai repara si evident folosi. Consider ca intr-un oras ca Hunedoara autoturismul nu este absolut indispensabil. Mai ales vazand cat de frumos se armonizeaza musculatura membrelor inferioare daca este pusa la treaba zi de zi. 😛

Si…la un moment dat, multumita harului divin si bunavointei edililor, au inceput lucrarile de asfaltare si pe strada mea. Actiune de anvergura, care presupune decopertare, asfaltare si marcare a partii carosabile, conform tuturor regulilor uzuale.

Ce m-am gandit eu? Masina mea, buna-rea, cum e, imi apartine si nu se cade sa o pun in calea modernizarii si prosperitatii comunitatii locale, nu? Mai ales ca toata ziua imi bat gura in directia asta…Asa ca am decis ca decat sa incurce procesul de amenajare a strazii, mai bine o asez in zona “verde” de langa drum – loc in care nu deranjeaza pe nimeni si unde poate sta in perioada lucrarilor. Zis si facut! Cu ultimele zvacniri de curent am parcat-o in locul ochit, taman inainte ca muncitorii sa umble din usa in usa si sa se intereseze de modalitatea de eliberare a drumului. Nu am fost singurul care a gandit la fel, asa cum se vede si in poza. Ideea mea era simpla ca buna-ziua: “stiind ca masina are probleme, sunt prevazator si evit situatia in care ma trezesc ca e nevoie sa misc masina pentru a face loc utilajelor iar tocmai atunci ea sa nu vrea nicicum sa ma asculte. Sa ii pun pe asfaltatori sa o impinga de colo-colo in functie de lucrari? Doar nu sunt nebun!”.

Auto1

Ok, timpul a trecut, de asfaltat s-a asfaltat, dar acum s-a trecut la etapa urmatoare: marcarea corespunzatoare a strazii, cu tot ceea ce inseamna delimitare benzi si individualizare locuri de parcare. Interesandu-ma la muncitorii care lucreaza in zona, am aflat ca procedura este in plina desfasurare. Asa ca am lasat masina in acelasi loc.

Pana cand astazi am fost sunat de Marioara: “Puiu’ mamii, vezi ca te cauta doi militieni, le-am zis sa vina la tine la lucru. Or zis ca te amendeaza ca ai lasat masina in iarba! Dumnezaii mamii ei de masina, ca ti-am zis s-o repari sau s-o duci la fier!”

N-au trecut 20 de minute si m-am trezit pe cap cu doi domni de la Politia Locala. Nu auzisera de celebrul Alin Barna! 😛 Imi si inchipui ce scenarii isi construisera in minte dupa discutia cu bunica-mea, cine stie ce le-o fi zis ea sa scape de ei..Vazandu-ma atat de prezentabil 😀 s-au relaxat brusc si m-au anuntat ca un vecin (sper sa citeasca si el articolul asta!) a sunat la 112 si a solicitat sa fiu amendat pentru distrugerea aspectului estetic al zonei prin abandonarea masinii in afara drumului!

Ce sa fac? I-am invitat sa se aseze si le-am explicat concret rationamentul pentru care am parcat masina temporar acolo. Surpriza!!! Au inteles si mi-au dat dreptate!!! Dar fiind vorba de o sesizare oficiala la serviciul public de urgenta 112 au fost nevoiti sa incheie procedura prin intocmirea unui avertisment scris si a unui angajament ca pana sambata voi parca autoturismul pe partea carosabila.

Asa ca, draga vecine, te anunt ca problema ta s-a rezolvat si te rog frumos sa dai un semn ca sa stiu la cine sa apelez atunci cand va trebui sa imi impingi masina din calea utilajului care deseneaza liniile continue! Nu de alta, dar domnii politisti mi-au spus ca abandon voluntar se considera doar cand autoturismul este imobilizat in acelasi loc pentru o perioada mai mare de un an! Iar pana atunci, nu voi avea ce face decat sa o trag langa bordura, pe asfalt.

Sau s-o repar..

Daca imi dai tu bani! 😉

3 gânduri despre „Politia Locala Hunedoara are (si) creier !

  1. Bine ca pe cei care isi tin masinile cu anii intr-un loc si ocupa aiurea locul de parcare nu ii raporteaza nimeni… Am vreo doua masini in fata blocului care de vreo 3-4, sa nu zic 5 ani nu s-au mai miscat de acolo si nu le are nimeni treaba.

    Apreciază

  2. Eddy G., de ce nu faci chiar tu ceva in privinta asta? De ce astepti de la vecinii tai sa ia masuri?
    Alin: sunt rare cazurile de „intelegere” din partea autoritatilor, dar totusi exista… Oricum, felicitari pentru spiritul civic de care ai dat dovada! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

