Acasă » Uncategorized » Ideea care, pusa in aplicare acum fix 6 luni, m-a facut cunoscut in 56 de tari!

Ideea care, pusa in aplicare acum fix 6 luni, m-a facut cunoscut in 56 de tari!


Care e ea?

Ei bine, exact ideea conceperii acestui blog. Blogul meu personal, o suma de articole continand scrieri proprii, tapet public pe care am incercat sa etalez multe dintre subiectele cu care am interactionat in aceasta perioada si nu numai.

Sprijinit de extraordinara deschidere mediatica oferita de retelele de socializare, am reusit performanta (pentru mine e Performanta cu „P” mare, tinand ca e un blog scris in limba romana!) de a atinge puncte de interes care au facut ca macar unul dintre articole sa fie vizualizat in 56 de tari din toate colturile lumii.

Blog1

Blog2

Surprins placut de aceasta realizare, le multumesc tuturor celor care mi-au citit creatiile si va asigur pe toti ca voi mentine in continuare o doza crescuta de atractivitate pentru cititorii mei, indiferent cat de exotica ar fi locatia in care se afla ei.

Dumnezeu sa ne ocroteasca pe toti!

Lasă un răspuns

