Acasă » Uncategorized » Nici sarmale fara paine, nici „boscheti” cu trai de caine!..

Nici sarmale fara paine, nici „boscheti” cu trai de caine!..


Sarmale

Odata rezolvata problema garderobei pentru sezonul toamna-iarna, viata „amicilor” mei din fiecare dimineata si-a urmat cursul obisnuit. Sau cel putin asa cred eu, pentru ca n-am vazut vreun semn care sa le tradeze nelinisti ascunse. Se pare chiar ca sunt extraordinar de adaptati la rigorile traiului de homeless, reusind sa treaca peste orice impediment le-ar iesi in cale.

Joi dimineata, aflat din nou in intarziere, ma grabeam cat puteam de tare sa ajung la serviciu. Trecand pe langa ei si salutandu-i regulamentar, am fost rugat de liderul grupului sa stau putin:

– Sefule, numa’umpic..

– Spune repede, ca ma grabesc!

– Sefule, ne-a dat o vecina niste sarmale, nu ne dai si tu bani de-o paine, sa nu mancam sarmalele goale?

Scot portofelul si incep sa caut prin praful din el, sperand sa mi se lipeasca de degete macar vreo bancnota de-un leu. Soarta si destinul potrivnic lor a facut insa ca unicele bancnote sa fie de valori putin mai mari, si, cum nu ma da huzurul afara din casa, am trecut la compartimentul monede. Reusesc sa gasesc 60 de bani si plin de umilinta ii intind mexicanului:

N-am decat 60 de bani, poate mai faci rost de la altii!

Lasa ca e bine si asa, daca nu ne-ajung de paine – ne luam covrigi! 😉

Lasă un răspuns

