Acasă » Uncategorized » De ce as protesta?

De ce as protesta?


drapel

Odata cu anuntul postat azi prin care mi-am exprimat intentia de a protesta pasnic impotriva abuzurilor actualei clase politice, au inceput si intrebarile. Tema lor?: „De ce?”

Facand un scurt rezumat, pot spune ca ma identific cu un tanar de 31 de ani care S-A SATURAT! Sunt satul sa privesc impasibil cum tara asta se duce dracu’, carmuita spre dezastru de o gasca de conducatori tupeisti. Cum traim de azi pe maine fara a avea nicio perspectiva.

Nu aleg calea emigrarii desi multi ma considera cretin. Am refuzat oferte linistitoare de a-mi continua viata departe de cloaca acestei tari. Dar nu refuz lupta! Ma simt dator. Ma simt obligat. Nu am somn noaptea! Simt ca am ajuns in punctul in care nu imi mai pot desena viitorul. Sunt convins ca daca as renunta la constiinta nu mi-as mai putea privi fiica in ochisori.

Ii inteleg perfect pe toti cei care ma sfatuiesc sa ma linistesc. Da, putini se arunca inainte in lupte care nu par ale lor. Dar tot putini sunt cei care stiu ca lupta asta e a noastra – a tuturor romanilor! A celor care prin tacere gireaza despotismul in care ne ducem traiul.

Nu am ce pierde. Nimic!

Nu sunt nebun sa provoc revolutii. Dar vreau ca prin aceste semnale pasnice sa pun umarul la introducerea schimbarii. Schimbarii modului in care politicienii ne percep pe noi – populatia.

Iar daca nu voi invinge macar voi fi linistit. Voi putea pune capul pe perna fericit ca am incercat!

Dumnezeu sa ocroteasca Romania!

4 gânduri despre „De ce as protesta?

  1. Pentru cei care nu au acces la profilul meu de Facebook, iata despre ce este vorba:

    „ANUNT SERIOS:

    Mie mi-a ajuns la os! Halul in care este condusa tara asta, cu decizii aberante si legi „pentru ei” facute pe ascuns, ca intre talhari, nu imi da sperante ca fiica mea poate sa aiba viitorul pe care i-l doresc.
    Simt ca daca nu actionez in vreun fel voi exploda.
    De aceea, m-am decis ca duminica, 15 decembrie, orele 16:00, sa ies in fata Casei de Cultura si sa ma plimb pasnic timp de o ora purtand o pancarta pe care imi notez nemultumirile.
    Daca toti stam si ne plangem pe internet nu vom schimba nimic!
    CONTINUAND SA FACEM CEEA CE FACEM VOM FI CEEA CE SUNTEM!

    P.S.: Banuiesc ca nu am nevoie de aprobare legala pentru a ma plimba pe trotuar, fara sa deranjez pe nimeni, nu?”

    Apreciază

  2. Pingback: Romania, te iubesc! Meriti? (insemnari de la protestul meu pasnic) | Alin Barna. Blog personal

Lasă un răspuns

