Acasă » Uncategorized » Scrisoarea lui Ponta catre Mos Craciun

Scrisoarea lui Ponta catre Mos Craciun


Gerila

Draga Mosule,

Daca tot suntem in privat hai sa iti zic cum imi place mie si lu’ tatuca IliciMos Gerila, ca parca ma si trece un fior pioneresc cand imi amintesc ce bine era cu tine inainte.

In primul si primul rand te rog frumos sa ma crezi tot ce iti scriu. Promit sa nu mint. Da, stiu ca-ti pare imposibil, dar votul tau n-are valoare. Recuperez cu doi-trei teleormaneni la Inviere si tot i-o trag lu’ Matrozu.

Scrisoarea mea ca prim-ministru n-ar avea niciun rost, asa ca noteaza, te rog, ca citesti acum ce ti-a scris deputatul Victor Viorel. Pentru ca in Parlament s-a nimerit mereu sa fiu in tabara celor cuminti, trag sperante ca anul asta sa nu te opresti iar la Cotroceni, uitand din nou de mine. Oricum, mai ales ca dupa ce te opresti la tiran rareori mai tii drept haturile, te rog sa iti pui un post-it pe spatele renului “VVP nu e la Disneyland!” ca sa nu bati drumul degeaba pana acolo. Hai, ca deja te-ai obisnuit cu mine. E al doilea an la rand, da?!

Ce sa imi aduci? Pai nu stiu, ca Bugetul  mi l-a semnat deja…Chinezii se tin de promisiune fara interventia ta, iar pe Floricel  il pacalesc usor. Adu-mi un set de carioci, ca pe ala de anul trecut l-am consumat tot, atunci, stii tu, cu autostrazile. Si mai pune-mi in ghetute si un aparat foto mai performant nitel ca tare greu m-am chinuit cu asta al meu la selfie-ul cu Obama. Aparatul doar sa mi-l aduci, ca oportunitatile mi le creez singur! 🙂

Stii ce? Nici macar nu e mult ce iti cer! Sa vezi tu cate daruri ii cere Daciana lu’ Santa! (ca la Bruxelles e altul..). Si niciodata nu o dezamageste. Parca ar fi ecologist, batranu’…

Iar daca esti baiat de comitet, ma revansez: chiar iti fac autostrada pan’la Alexandria! Sa nu mai fie nevoie sa iti trimiti TIR-urile de Craciun la inghesuiala cu toti ruralii. Cat despre seara de Ajun, te poti relaxa deja: bea linistit, e voie si la volan! 😉

Te pup, pa pa!

P.S.: Nu-ti multumesc, chiar daca te imbraci mereu in rosu. Nu-mi sta in caracter sa multumesc anticipat, mi-e teama de DNA!

Lasă un răspuns

