Acasă » Uncategorized » „Oracolul” – prima mea retea de socializare

„Oracolul” – prima mea retea de socializare


Va mai amintiti ORACOLUL? Caietul acela pe care il foloseati sa socializati cu cei din jur? Locul in care se strangeau cele mai nastrusnice intrebari – carora li se ofereau cele mai diplomatice raspunsuri.

Oracol

Pai  cum sa fi fost altfel cand, pentru a da bine in cercul de prieteni, ne strofocam creierii sa gasim cele mai cool raspunsuri intrebarilor de genul:

Ai prieten (a) ?

V-ati sarutat?

Ce parere ai despre mine?

Care sunt actorii tai preferati?

Ce iti place cel mai mult sa mananci?

si multe altele la fel de descuietoare.. 🙂

Nici eu n-am facut exceptie de la tendintele vremii si pe langa propriul oracol transmis tuturor fetelor de care imi placea (poate-poate se da vreuna de gol si imi scrie ca ma place 😉 ) ma bucuram mereu cand la scoala primeam oracolul altei persoane, bineinteles cu mentiunea „sa mi-l aduci maine inapoi, ca trebuie sa-l mai dau si la altii!„.

Ajuns acasa si hotarat sa ma fac cat mai apreciat, scorneam tot felul de poezioare pe care le postam pe coala pe care aveam grija sa o personalizez prin celebrul STOP PAGINA MEA! 🙂 Multe erau atat de copilaresti incat acum imi starnesc zambete, insa atunci ma simteam implinit si dupa un banal

Din Oceanul Pacific

A iesit un peste mic,

Si pe coada lui scria:

Te iubesc, nu ma uita!

Concurenta cu ceilalti petitori era acerba, obligandu-ne la creatii originale si citate de neuitat. Mai conta ca scriam total gresit numele melodiei preferate? Dadea bine orice am fi scris in engleza! Citatele? Cu cat erau mai greu de inteles la acea varsta cu atat erau mai interesante. De ce spun asta? Pentru ca nu voi uita niciodata cum, la intrebarea privind felul de mancare preferat, am raspuns cu toata increderea Omleta cu oregano, convins fiind suta la suta ca oregano este un tip de carne din care nu gustasem in viata mea! :))

Azi, imi aduc aminte cu drag de perioada aia si ma intreb cu toata sinceritatea:

Nu e si FACEBOOK-ul tot un Oracol?

Like

Lasă un răspuns

